پاسخ به سوالات روز پنجشنبه

ببخشید که دو روز نتونستم جواب بدم
دنبا پست دفترچه کنکور و کار های سربازی بودم ( یک سال تمدیدش کنم )
خلاصه ببخشید
-----------------
پاسخ کارمند کوچولو
این کد جاوا اسکریپت را یک جای مناسب در وبلاگت کپی کن
reza/'>http://rezarezareza.blogsky.com">Reza
به جای ادرس و اسم من هر ادرس لینک دیگری هم میتونین بنویسید
موفق با شید
-----------------
جواب سوال آقا مجید
من قبلا یک آموزش برای گذاشتن آهنگ روی وبلاگ گفتم  -- اینم یکی دیگه
پسوند های mp3 , rm ,ram,  MIDI را اجرا میکنه
این هم کد مربوط به قرار دادن اهنگ به پسوندهای  rm ,ram,  MIDI , MP

<dl>
 <embed src="MUSIC URl" width="115" height="40" BGCOLOR="#000000" loop="infinite" autostart="true"><noembed>#FFFFFF</noembed><br>
</dl>
</body>
</html>
</body>
</html>
</body>
</html>
</body>
</html>
</body>
</html>
برای اجرا باید ادرس اهنگ را به جای کلمهء  MUSIC URl قرار دهید
این هم باید یک جای مناسب کپی کنید
برای اجرای صحیح این کد را بین دو تگ
 و    در ویرایش قالب قرار بدید.
موفق باشید
--------------------
جواب خانم ( X ) که در چت از من پرسید
فقط کافیه این دستور را یک جای مناسب کپی کنید
http://opi.yahoo.com/online?u=rh_1363&m=g&t=2"> dir="rtl">
فقط به جای ID من (rh_1363) آدرس ID خودتون را بزارین
این کد را باید یک جای خوب بگذارید
اگر قبلا تغییراتی در قالبتون ندادین خط ۵۳ زیر کلمهء ( صفحهء اصلی ) آخر خط جایش مناسبه
موفق باشید
-----------------
اگر سوالات بعضی ها بی جواب مونده عجله نکنید!!! فردا جواب میدم
موفق و پیروز باشید

جواب به سوالات شما عزیزان


با سلا خدمت دوستان
در جواب مژده خانم :
رنگ وبلاگت را با تغییر در کد رنگ در قسمت ویرایش قالب میتونی عوض کنی
در سطر ششم ( اگه خودتون تغییرات نداده باشین) این جمله مشاهده میشه
Body   { background: #FFFFCC; font-family: Tahoma, times new roman, sans-serif; font-size: 8pt; margin: 0px }
که کدر رنگ اینه
#FFFFCC
با تغییر در ان میتونین رنگ وبلاگت را عوض کنی
کد رنگها را هم در صفحه اصلی در قسمت لینک رنگها نوشته
اگه بازم مشکلی داشتی بگو
----------
در جواب ارمان و چند تا دیگه
میخواستم امروز اموزش گذاشتن عکس از هارد تو وبلاگ را گم
ولی سایت free host هک شده
برای اینکار نیاز به سرویس دهی این سایت است
اگر سایت های دیگه پیدا کردم خبرتون میکنم

---------
در جواب اقا رسول و بقیه دوستان
آقا از روزی که زلزله بم  زخ داده و سایت blogsky آپ دیت شده و این خبر
را نوشته قاتی کرده البته نگران نباشید بلاگ اسکای بهترین سرویس دهی را داره
میتونین مشکل خود را به مدیر بلاگ اسکای ایمیل بزنید
قبل از این کار یک بار دیگه سعی کنید
--------
جواب برخی از دوستان را در همان قسمت نظرات دادم
--------
ارزوی موفقیت روز افزون شما را از خدای منان خواستارم

جواب به سوالات شما عزیزان

با سلام خدمت دوستان
توجه :
باز هم میگم اگر سوالی دارید بصورت جامع و کامل و با ذکر جزئیات بیان کنید
تا بتونم جواب کاملی را تقدیم کنم
-------
یک نفر که ترسیده بود اسم خودشو بنویسه نوشته بو که من ادعا میکنم
باید بگم که من هیچگونه ادعایی ندارم فقط هدفم داشتن وبلاگی با مطالب مفید است
داخل پرانتز ( آقا ما گردنمون از مو نازکتره از تیر برق کلفت تر )

--------
آوردگاه ادب این مقال را به سوگ مینشینیم
یک پیام تسلیت :
البته این پیام تسلیت را دیگه همه وبلاگها قبل از من گفته اند
ولی جا دارد من هم این مصیبت وارده به مردم شهر بم ( تمام مردم ایران ) تسلیت عرض کنم
و از خداوند طلب شفائ عاجل برای زخمیان و مجروحان دارم

--------
حلا بریم سر اصل مطلب
جواب سوال یک دوست در مورد لپ تاپ
ایطور که من از بچه ها شنیدم لپ تاپ های پنتیوم 4 اینتل فول کش 2000 به بالا خوبه
و در بازار طهران لپ تاپ شرکت سونی خوبه که قیمت پنتیوم 4 اینتل 2400 فول
حدود 1900000 تومان میباشد ( حالا بگو دو میلیون)
که فکر نکنم به صرفه باشه (مگر اینکه پولدار باشی)
در مورد دوربینهای دیجیتالی که دیگه شکی توش نیست که شرکت سونی در این مورد
بهترینه --- این نکته رادر مورد خرید دوربینهای دیجیتالی بگم که
هر چی پول بدی آش میخوری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
موفق باشی
--------
جواب افراد کارمند کوچولو
آقایون فعلا فکر کنم بهتری رسیور starsat 650 CI +plus  میباشد که دو کارته میباشد
قیمتش هم مناسبه
یک مدل دیگه ء استار ست هم است starsat 3200 اینم خوبه
رسیور های زیادی در بازار است از جمله :
هیومکس - متا باکس - سام سونگ - ال جی - لوجیکس - استرانگ - نوکیا و ....
ولی اینا که معرفی کردم چند تا مزیت داره
1- فعلان بورس بازار ماهواره است
2- قیمتش مناسبه
3- نرم افزارهای آن در دسترس میباشد
البته رسیور های بهتری هم است که گرانتره
هر کی میخواهد بگه تا معرفی کنم
-------
در جواب فردی بدون اسم dam.blogsky برای خرید مودم
شما نگفتید مودم اینترنال( داخلی کیس) می خواهی یا اکسترنال (خارج کیس)
من مودم های راکول را معرفی میکنم ( اینترنال)
DP Rocckwell
Controllerss PCI V.92 Fax/Modem/Voice
56k
مودم های Dlink هم خوبه
مودم اینتل ( اکورپ) هم خوبه
البته هر چی پول بدی آش میخوری
موفق باشی
-------
در مورد سوال نجمه خانم
شما میتونید سوالات خودتون را کاملتر بگید یا یک نمونه معرفی کنید
چون نمونه های زیادی است
خوب شما با کپی کردن این دستور در قسمت مناسبی از وبلاگتون
میتونید با وارد کردن آدرس فایل صوتی به جز پسوند mp3 به جای
کلمهء url به این مهم دست پیدا کنید
<bgsound src="u r l" loop="-1">
برای آموزش های بیشتر من را خبر کنید
------
میرسیم به پاسخ به سوالهای بهار خانم و آقا میلاد و ...
همان طور که گفتم تلوزیون pmc به زودی برنامه پخش میکند
pmc از روز 10 دی ماه ساعت 10 شب شروع به کار میکند
اینم فرکانس :
Hotbird --- FER :11747 -- simbelrit : 27500 -- POL : hor -- 3/4
شبکهء امید ایران هم روی telstar 12 افتطاح شد
Telstar 12 --- FER : 12608 --- POL : H ---- SR : 19277
اینم فرکانس دیگه چی میخواهی
-----
بقیه سوالات را هم بعدا جواب میدهم
حق نگهدارتان