پاسخ به سوالات روز پنجشنبه

ببخشید که دو روز نتونستم جواب بدم
دنبا پست دفترچه کنکور و کار های سربازی بودم ( یک سال تمدیدش کنم )
خلاصه ببخشید
-----------------
پاسخ کارمند کوچولو
این کد جاوا اسکریپت را یک جای مناسب در وبلاگت کپی کن
reza/'>http://rezarezareza.blogsky.com">Reza
به جای ادرس و اسم من هر ادرس لینک دیگری هم میتونین بنویسید
موفق با شید
-----------------
جواب سوال آقا مجید
من قبلا یک آموزش برای گذاشتن آهنگ روی وبلاگ گفتم  -- اینم یکی دیگه
پسوند های mp3 , rm ,ram,  MIDI را اجرا میکنه
این هم کد مربوط به قرار دادن اهنگ به پسوندهای  rm ,ram,  MIDI , MP

<dl>
 <embed src="MUSIC URl" width="115" height="40" BGCOLOR="#000000" loop="infinite" autostart="true"><noembed>#FFFFFF</noembed><br>
</dl>
</body>
</html>
</body>
</html>
</body>
</html>
</body>
</html>
</body>
</html>
برای اجرا باید ادرس اهنگ را به جای کلمهء  MUSIC URl قرار دهید
این هم باید یک جای مناسب کپی کنید
برای اجرای صحیح این کد را بین دو تگ
 و    در ویرایش قالب قرار بدید.
موفق باشید
--------------------
جواب خانم ( X ) که در چت از من پرسید
فقط کافیه این دستور را یک جای مناسب کپی کنید
http://opi.yahoo.com/online?u=rh_1363&m=g&t=2"> dir="rtl">
فقط به جای ID من (rh_1363) آدرس ID خودتون را بزارین
این کد را باید یک جای خوب بگذارید
اگر قبلا تغییراتی در قالبتون ندادین خط ۵۳ زیر کلمهء ( صفحهء اصلی ) آخر خط جایش مناسبه
موفق باشید
-----------------
اگر سوالات بعضی ها بی جواب مونده عجله نکنید!!! فردا جواب میدم
موفق و پیروز باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
ندا ( جیغ بنفش ) پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:47 ق.ظ http://jighbanafsh.blogsky.com

سلام
خوشحالم اولین کسی هستم که براتون نظر می دم
آقای رضا جواب سئوال منو فکر کنم باید یه هفته دیکه بدی چون من آخر آخریم
می شه پارتی بازی کنین و وبلاگ منو درست کنین خوشحال می شم
اگه خواستید و افتخار دادی می تونید به ما هم سری بزنید و خوشحال می شیم نظر بدید

همیشه سربلند و پیروز باشید
خدا رو هم هیچ وقت فراموش نکن

به خودش سپردمت
دوستدار رسیدن به آرمانهایت ندا

کم پیدایی
نیستی !!

ندا ( جیغ بنفش ) چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:03 ب.ظ http://jighbanafsh.blogsky.com

سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه آقای رضا
این مصیبت بزرگ رو به شما تسلیت میگم
انشاءالله که خدا همشون رو رحمت کنه و به بازماندگان صبر جمیل عطا کنه
به خدا سپردمتون

دوستدار رسیدن به آرمانهایت ندا
تونستی و دلتون خواست به وبلاگ من سر بزنید

مرسی

صبا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام
لطفا در مورد upgrade کردن رسیور استرانگ ۴۱۲۵ توضیح دهید و اینکه قفل نرم افزار چیه؟

با تشکر

از دوستم محمد بپرس
ms_mahvareh@yahoo.com

شهاب جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام
لینک راهنمایی وارد کردن کدهای آنتی فیلتر باز نمی شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد