خدمت سربازی !!!


سلام دوستان
من بالاخره رفتم خدمت سربازی !!! .
حالا من سرباز نیروی هوایی سپاه هستم و دوران آموزشی هم در شهر
اردکان واقع در استان یزد میباشد .
فقط دعا کنید بعد از آموزشی تو شهر خودمون ( اصفهان ) تقسیم بشیم .
پس تا ۲ ماه دیگر - خدا نگهدار
نظرات 6 + ارسال نظر
علی جمعه 27 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:10 ب.ظ

با سلام
من وقتی انلاین میشوم همه فایلهای exeاز کار می افتند و انتی ویروس هم اسم ویروس jeefoرا میدهد در صورتی که انتی ویروس من اپ تو دیت هست.حتی وقتی داخل هیچ سایتی هم نمیرم ای مشکل به وجود میاد.ویندوزم xp-sp2هستش امیدوارم بتونید مشکل منو همونطور که اسم سایت هست حل کنید.
همچنین امیدوارم خدمت سربازیتون زودتر تموم بشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:36 ق.ظ

ببین آقا رضا
باید پارتی درست کنی چون توی اصفهان نیروی هوائی سپاه نیرو کم میگیره
پارتی داداش پارتی

منم خدمت کردم خدمتم تموم شده
نیروی هوایی

سیروس چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:15 ب.ظ

aghareza salam
be man begoo dar esfahan reciver koja meetavan khareed

ali bageri دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام
متشکرم اگر سوال منو جواب بدهی
lotfan abgerite strong 4610iip ra baryeh man benevesid

[ بدون نام ] یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:54 ب.ظ

خواهر تو

شهاب شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ق.ظ

دوره ۱۱۲ بودی یا ۱۱۴

دوره ۱۱۵ - سالار - نبود ۱ ماه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد