سال نو مبارک


با سلام
پیشاپیش نوروز ۱۳۸۳ را به همهء عزیزان تبریک میگویم
------
یادم نره بگم در فروردین ماه بازی بین تیمهای سپاهان اصفهان و الاتهاد عربستان
است - اصفهانی ها حتما بیان ورزشگاه - انشاء الله که سپاهان برنده میشه
شما چی میگید ؟
------
دوستان هر سوالی داشتی بپرس سعی میکنم
حتما جوابش را بدهم
آسیاب ما همه چی را خورد میکنه مثل :
سخت افزار  ----  قیمت سخت افزار  -- اینترنت
نرم افزار --- ماهواره --- اطلاعات عمومی و عاطفی
معرفی سایت ها و وبلاگ های دیگر برای حل مشکلات شما

فقط بگو چی میخواهی

پیشنهاد یا انتقادی داشتی حتما بگو
یادتون نره نظر بدین

by

نظرات 21 + ارسال نظر
داستان‌گو پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:06 ق.ظ http://Dastangooo.blogsky.com

دو تا کازا/ یه فری خند/ سه تا هلو بدین/ نیم کلو هم یاهو/.

بی خیال بابا
عیدی را بورو بگیر

پسرطلا پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:12 ق.ظ http://weblog.pesartala.com

موفق باشید.

متشکرم

سموئیل پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:34 ق.ظ http://w3.blogsky.com

سلام...مرسی که سر زدی موفق باشی

متشکرم

هیلا پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:16 ق.ظ http://morteza82.tk

سال نو مبارک

بهمچنین
۱۰۰ سال به این سالها

مستر پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:03 ق.ظ http://www.master.blogsky.com

عیدت مبارک ....

مرسی

یاسین پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:05 ق.ظ http://mostafa1000.blogsky.com

سلام آقا رضا
وبلاگت جالبه.بهتره که زود به زود آپدیتش کنی تا ما چیزای بیشتری ازت یاد بگیریم.
سال نو هم مبارک

مرسی عزیز
من هر وقت بتونم آپ دیت میکنم
این چند روزی هم که نبودم مشغله داشتم

پسرطلا پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:45 ب.ظ http://weblog.pesartala.com

سال نو شماهم مبارک.ممنونم که به من سرزدی..ماشالا به این همه اطلاعات..ایشالا که همیشه خوب و خوش و سلامت باشی...یاحق

مرسی عزیزم نظر لطف شما است

ارش کوچولو جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام
اول عیدت مبارک دوم خیلی لوسی سوم برام بنویس که چطور اون شکلهای ادمک رو تو وبلاگت درست کردی.

چرا من لوسم ؟
بی انصاف
کاری نداره آی کیو
تو بلاگ اسکای خودش تو کلید ابزارش هست
همین

... جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:32 ق.ظ http://salambeto.blogsky.com

سلام... گفته بودی که هر سئوال دارم بپرسم... شما وبلاگم را دیدید و لابد میدانید که موضوع سئوالم چه می تواند باشد... کسی را می شناسم که هر زمان نماز میخواند بلایی بر او نازل می شود... نمیدانم چرا ... اگر ممکن است راهنماییم کنید. متشرکم.خدا حافظ.

عزیزم ببین
ربطی به هم نداره
آخه شما میدونید چرا نماز میخونیم
همه مسلمانها نماز را بخاطر شکر نعمتهای فراوانش بپا میدارند .
اگر بعد از هر نماز خواندن مثلا دست و پای طرف بشکنه باز هم ربطی نداره .
و اگر کسی نماز نخونه نمک را خورده و نمکدون را شکسته
اگه درک این مطلب برایت مشکله یک ایمیل بزن و شماره تلفن بده تا قانعت کنم
با تشکر

پدرام پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:28 ب.ظ

در مورد باز کردن کانال های کارتی با یوروستار ۹۷۰۰ لطفا توضیح دهیداز کجا می شود پچ ان را تهیه کرد.

منتظر باش

اسماعیل جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:56 ق.ظ http://esmaeil_hp@yahoo.com

سلام رضا گله
من یه معضرت خواهی به تو بدهکارم
هرکی خواست از رسیور چیزی بدونه
بگو با من تماس بگیره
ازضحماتی که برای من کشیدی ممنونم
به من سر بزن
متشکرم
اسی

علی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام امیدوارم سال خوبی داشته باشید
یک سوال داشتم :
من یک ریسیور استرانگ ۴۶۲۰ گرفتم که بعضی از کانال ها ی
کارتی رو باز میکنه حالا می خوام کانالهای polsat باز به شه چی کار کنم


راستی من تو کاره فلش هستم

از محمد بپرس

ms_mahvareh@yahoo.com

ملیحه دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام
من یه رسیور ستارست۱۲۰ دی دارم .میشه لطفن به من بگین چطوری میشه اونو به کامپیوتر وصل کرد و کابلشو چطوری باید بسازم . نرم افزارشو چطوری تهیه کنم و از کجا لود کنم و طرز کار اونو به من یاد میدین ؟ و کانالها رو چطوری کد بدم و باز کنم؟
خیلی از کمکتون ممنونم امید که همیشه سالم باشین

از دوستم محمد بپرس
ms_mahvareh@yahoo.com

ناصر یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:18 ب.ظ

باسلام در صورت امکان آدرس ونحوه دانلود کردن رسیور اسکای ایکس رابه من یاد بدهید خیلی متشکرم قربان شما ناصر

اصغرآقا شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام ... من یک ریسیور استارست ۶۵۰بلاس دارم . وقتی ابدیتش کردم دیگه بالا نیومد .. اگر ممکنه من را راهنمایی کنید که چطوری به حالت اول برش گردونم ؟ یا فایل و برنامه ابدیتش چیه ؟؟‌ مرسی ..

عباس توحیدی سیس پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:52 ب.ظ

با سلام من سایتی می خواستم در مورد آموزش آواز خوانی
لطفا کمکم کنین

مملی دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:08 ق.ظ

سایتتون بی نظیر بود .
دم همتون گرم.

مهدی موسوی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:32 ق.ظ http://mehdi-mosavi.persianblog.com

می خواهم بگویید آیا رسیورهای استارست مدل ۱۵۰۰/۱۶۰۰
پروگرام میشوند یا نه چون بعضی ها می گویند اگر این دستگاه هارا پروگرام کنید فلاشر را میسوزانید.
متشکرم

مهدی موسوی دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام:
اگر ممکنه کد کانالهای زیر روبرایم به ایمیلم بفرست ..ممنونم..
SEX.TV*SEX_VIEW*2EE TV*247SEX*BOX*CANAL+*TMC*ADAJARA TV*JSTV1*

حمید جون دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:31 ب.ظ

خیلی باهاله . کلی حال کردیم
یک سوال داشتم . یک رسیور استرانگ ۴۶۱۰ تو که رمز ورودی ان ۰۳۲۵ است رو میخوام عوض کنم یا پاک کنم بطوری که با این رمز دیگه باز نشه .چی کار کنم استادان بزرگ.
با تشکر باز هم خیلی باهالین.
بای

محمود جمعه 17 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:59 ب.ظ

برای دیدن فایل دت چکار باید کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد