بیچاره شدم !!!!

سلام دوستان و عزیزان من !


من بعد از اینکه از ورود به دانشگاه ناکام ماندم سیستم
من رفت بایگانی !!!
در این مدت من کم و بیش اون لاین میشدم ولی فرست
رسیدگی به آپدیت وبسایت را نداشتم !!!
الان هم خونهء یکی از فامیلهامون وقت گیر آوردم !!!
انشاء الله درست میشه !!!
این وبسایت هم که متروکه شده .
از دوستانی که در این مدت وبسایت من را ترک کرده و حتی
لینک من را از وبسایت خود پاک کرده اند کمال تشکر را دارم !!!
کلی هرف و مطلب داشتم که بهتون بگم - ولی هیف که زیاد
وقت ندارم - وگرنه یه حالی بهتون میدادم .
-----------
یه مطلبی یادم اومد گفتم بنویسم - اونم یه فیلتر شکن توپ
به خاطر درخواست های زیاد شما عزیزان !
این IP  و  Port را در قسمت Internet Options وارد کنید
دیگه  حله!  حله!   !!!

200.62.146.126
8080

امید وارم که لذت ببرید !!!!
سعی میکنم باز هم آپدیت کنم
به امید دیدار
نظرات 12 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:39 ق.ظ

با سلام خدمت آقارضای گل خوشهالم از اینکه دوباره شما را میبینم واز راهنمائیهای شما در تمام امور تشکر میکنم امیدوارم که در امتحانات موفق شده باشی آرزوی سلامتی وموفقیت برای خودت وخانواده گرامیت دارم فعلا خدا نگهدار

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:45 ب.ظ

مسعود پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:45 ب.ظ

masoud پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:46 ب.ظ

مسعود پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:48 ب.ظ

باسلام لطفا درباره ی ای پی داده شده شماره ی پورت را هم بدهید

نیما پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:26 ب.ظ http://kankash57.persianblog.com

سلام آقا رضای گل، خوبید؟ خوشحالم که باز اومدید و باز می نویسید. باز اگه می خواهید تلاش کنید. با این حال شما توانایی زیادی دارید. پس می تونید. ممنونم که خبرم کردید. من وبلاگ شما رو در لینکدونی ام دارم. شما به من لطف کردید. من شما/ وبلاگتون و لطف شما رو فراموش نمی کنم. شادو سربلند باشید. به امید دیدار و خدا نگهدار

مرده قبیله جمعه 3 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:54 ق.ظ http://hallowsky1.blogsky.com

salam
ajab shoma ham mesle ma moondi poshte dare daneshgah
eshkal nadare 2 bare say mikonim ghabol mishim
Ya hagh

صمد جمعه 3 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام اقا رضا
خیلی خوشحالم که باز هم اومدی
اقا رضا تورو خدا کمکم کن. اگه برات ممکنه وزحمتی نیست طریقه اپگرید فورتک استار ( وان ورلد ) رو برام توضیح بده. جون اون سیبیلات کمکم کن. اقا رضا منتظرما.
ضمنا اون فیلتر شکن هم محشر بود.
اقا رضا ما دربست چاکرتیم. فعلا بای عزیز دل برادر.
ضمنا تا یادم نرفته نقشه کابل اتصالش به کامپیوتر رو هم بنویس. فدات.

انلی ست شنبه 4 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.onlysat.net

حتما به ما سر بزنید

آزادی یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:41 ق.ظ

۵ مهر از ساعت ۵ بعدازظهر تظاهراتی در برابر دانشگاه تهران و جمعه همه در میدان شهیاد (آزادی‌) برای آزادی ایران...
همه در این در روز بزرگ شرکت کنید و این فرصت بزرگ را از دست ندهید.

مجتبی نورو زی یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:40 ق.ظ http://TNT01.BLOGSPOT.COM

سلام

MAN BAZAM OMADAM DOST MAN
OK GOOD

آرش شنبه 2 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:06 ق.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

دورود بر شما دوست گرامی
وبلاگ من وبلاگیه با قسمت های مختلف و برای زنده نگاه داشتن تاریخ ایران کهن با مطالبی در مورد زرتشت و غیره
و ممنون میشم اگر به من لینک بدهید و مرا در این راه یاری کنید و من نیز با کمال میل لینک شما را در وبلاگم
قرار میدهم،خوشحال میشم اگه با هم بیشتر در تماس باشیم،ارادتمند شما،آرش
http://lonely-tree.blogspot.com
yahoo id: arash_javadian2000
ایمیل:
arash_moody@yahoo.com
اگر اقدامی کردید من را از طریق ایمیل یا راه دیگری مطلع سازید

خوشحال میشم اگر از وبلاگ من دیدن کنید و شما را در لیست دوستان خودم داشته باشم

http://lonely-tree.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد