با سلام خدمت دوستان

برای بازی بزرگ سپاهان اصفهان و الاتهاد عربستان روز شماری کنید
بعدا در این مورد بیشتر مینویسم !!!!

خوب بریم سر جواب سوالات دوستان .

جواب سوال خانم باران در رابطه با لینک

من امروز آموزش کامل لینک دادن را به دوستان میدهم

برای لینک دادن کافی است که دستوری را در جای مناسبی از قالب کپی کنید

این هم دستورش به صورت خام !!

که به جای  URL  آدرس کامل وبلاگ یا وب سایت مورد نظر را
نوشته و به جای  Name اسم لینک را مینویسیم .
همین !!

مثلا لینک من :

این دستور آدرس جدید را داخل همان صفحه باز میکند !  برای اینکه این آدرس داخل یک صفحه ء جدید

باز شود ( که این سوال باران خانم هم بود ) از این دستور استفاده میکنیم

که باز هم آدرس و نام مورد نظر را جایگزین میکنیم

مثلا آدرس لینک وبلاگ من :

و اگر خواستید لینک هایتان زیر هم باشه بعد از هر لینک این تگ را قرار دهید :

همین !! به همین سادگی

فقط مهم است که دستورات را یه جای مناسب کپی کنید

 

این هم جواب سوال اقا سروش :

این کد مادر رسیور های استارست که از تو یه وبلاگ دیگه قبلا پیداش کرده بودم

ولی امتحانش نکردم – اگر سالم بود به من هم بگو :


این لینک ها هم برای آقای محمد حسن که بوتر میخواست
 :
لینک ۱     لینک ۲     لینک ۳     لینک ۴

در جواب سوال علی اکبر عبدلی (علی بی غم) که ایمیل فرستاده بود بگم که  :
شما گفته بودید تونسته اید آپ لود کنید !
پس دیگه کاری نداره - روی فایل آپلود شده کلیک راست کن و در قسمت
properties (مشخصات) آدرس فایل آپلود شده را کپی بگیرید ؛ همین !
بعد میتونی توسط ابزار های بلاگ اسکای عکس یا لینک مورد نظر را در وبلاگت بزاری .

باز هم میگم جواب بعضی ها را تو قسمت نظرات دادم

برید ببینید !!

دوستانی که جواب سوالات خود را نگرفته اند نگران نباشند در آپدیت بعدی 
جواب اونها را هم میدهم !!!
 

بعضی از دوستان گفته بودند لینک عیدی خرابه من که امتحان کردم درست بود !

حالا دو لینک مختلف درست کردم – بلاخره یکی از اینها کار میده !

                             عیدی              عیدی 




نظرات 61 + ارسال نظر
طلی چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:41 ب.ظ http://talivamohi.blogsky.com

سلام...من اول شدم!وبلاگ جالبی داری اما اگه از بکهام بنویسی خیلی جالب تر می شه ها

دیوید بکام کیه
فقط سپاهان
محرم نوید کیا و محمود کریمی
بین همهء تیم های دنیا -- عشق است سپاهان !!

میکرون چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:25 ب.ظ http://micron.blogsky.com

سلام
عید شما مبارک . ما از وبلاگ میکرون مزاحم میشویم وبلاگ خوبی دارید میخواستیم نظر شما را در مورد تبادل لینک . بدانیم لطفا در صورت توافق در قسمت نظرات وبلاگ به ما اطلاع دهید امید واریم خوش بگذره
با تشکر ( مدیریت میکرون )
بای

موافقم
خبرتون کردم !!
من هم سپاسگذارم

مهدی چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام
یعنی میشه استرانگ 4400 را بدون استفاده از خشاب کانال های کارتی راباز کرد
ممنون میشم اگه یه من ایمیل بزنی و در مورد نحوه دریافت برنامه بگی .
ممنون

منتظر جواب باش

باران چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:30 ب.ظ http://baroonsobhdam.blogsky.com

مرسی عزیز..زحمت کشیدی و خیلی لطف کردی.برای سپاس از لطفت توی اپدیت اخیرم بلاگتو کلی تبلیغ کردم!!

یه دنیا ممنون
آخرشی عزیزم
این همه گذشت !!!
دمت گرم
بچه کجایی که اینقدر با مرامی
لینک وبلاگت را هم میزارم ( شما هم بگذار ! )
دوستت دارم !!
آی دی یاهو مسنجر داری ؟
اگه داری بگو تا اد کنم
موفق باشی

سیاوش چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:38 ب.ظ http://asheghanehayearam.persianblog.com

سلام آقا رضا عزیز سال نو مبارک . امیدوارم سال بسیار خوبی داشته باشید . آقا رضا من میخواهم یک رسیور بخرم دوستان من استار ست // star sat sr-x3500caci supeer به من پیشنهاد کرده اند . من هیچ تخصصی در این زمینه ندارم . نمیدانم بخرم یا خیر . لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید .

به نظر من همون طور که گفته بودم نسبت به قیمت و
بورس بازار استار ست ۶۵۰ بهتره
ولی این مدل هم که شمه گفتید خوبه !

بهزاد پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:59 ق.ظ

سلام آقا رضای عزیز
من اولین باراست که وارد سایت شما میشوم ولی قبلا از طریق سایت دوست عزیزمان شهاب جان از اطلاعات ونظرات شما استفاده کردهام خواهشمنداست یک سری به قسمت نظرهای آن وبلاگ بزنید وجواب مرا بدهید وکدهای پلست را ارائه فرمائید. باتشکر

من همین جا را هم به زور اداره میکنم
در ضمن کد ها را شهاب میده خودش

آرین پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام
من نه اهل اذیت و ....
بلکه اهل راستگویی هستم
خیلی وبلاگ چرت و پرتی داری این چه وبلاگیه!
آقا شهاب هم منو متعجب کرد!!!
اصلا وبلاگت جای انتقاد و پیشنهاد ندارد!
خداحافظ
آرین

عزیز من چرا اذیت میکنی : دوست نداری نیا اینجا
راستی تو اگه خ.... داشتی ایمیل یا آدرس وب خودت را
مینوشتی
در ضمن اگه شما میتونی مطالب بهتر و مفید تری ارعه بدی
پس نشون بده من هم استفاده میکنم !!!
به امید دوستی بین همهء هموتنان !!!
بای

بهنام پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام دوست عزیز در مورد سیستمهای کد گذاری که شهاب توضیح داده بود اکثر سیستمها هک شده اند وگفته بود کارتهای
تقلبی آنها در بازار موجود است آیا در ایران این کارتها وجود دارد

کارت میخاهی چیکار
رسیور خودت را پروگرام کن
--
در ضمن در مورد کارت بگم که شهاب بیشتر از من سر در میاره
موفق باشی

محمد پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام اقا رضا در مورد رسیور اسکای۱و۲ خواستم ببینم این رسیور چگونه رسیوری است آیا به نظر شما این رسیور بدرد
می خورد و قیمت این دو رسیئر چقدر است
با تشکر محمد

من که تو مطلب قبلی کامل توضیح دادم !!
این رسیور ها هم خوبه ولی استارست بهتره
مخصوصا که حالا با پروگرام جدید هم پولست را باز میکنه و هم سکا ۲ را !!!
اگه باز هم سوالی بود بپرس
بای

ایمان پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:32 ب.ظ http://7day.blogsky.com

سلام از توجهت نسبت به سئوالم متشکرم من منظر پاسخ شما هستم قربون شما درد نکنه

من هم سپاسگزارم

بیژن پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام رضا جان
ممکنه بگی چرا به سوال من در مورد رسیور Spark که چندین بار پرسیدم جواب نمیدی؟
در مورد لودر و فایل های آپدیت این رسیور میخواستم بدونم میتونی کمکم کنی؟
ممنون میشم.
بیژن

شرمنده من قصد جسارت نداشتم
دنبال نرم افزار هایش هستم
اگر گیر آوردم حتما بهت میدم
شرمنده
بای

یاسین پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:10 ب.ظ http://mostafa1000.blogsky.com

سلام.واقعا می گما وبلاگت خیلی خیلی خوبه.آّفرین خوشم اومد.امیدوارم که توی همه مراحل زندگیت هم موفق باشی.
در ضمن از عیدیت هم ممنون ولی حیف که اگه پرینتش هم کنیم به کارمون نمیاد......
بازم به ما سر بزن خوشحال می شیم

مرسی عزیز !!

رضا پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:41 ب.ظ

اقا رضا خیلی باهالی مرگ بر ارین بول برست

مرسی

پویا فوزول پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام اقا رضا خوبی عزیزم
من پویا هستم خونمون بهازستانه از نظر نرم افزاری و میکس و مونتاژ و طراحی و گرافیک فوله فولم اگه کمک خواستی می تونی رو من حساب کنی هک هم خوب بلدم واسه همین بهم می گن فوزول عزیزم من یه سوال در مورد ال ان بی دارم می خواستم ببینم ال ان بی قوی تو بازار چی هست من بگیرم یا اگه خودت بیایی با هم بریم من ال ان بی خودم لیزر اما نویزش ۰.۹ واسه همین دنبال یه ال ان بی با نویز ۰.۳ می گردم نوع استار ست اونو گرفتم اما از این که خودم دارم ضعیف تره ببین دمت گرم تو کاره من و راه بنداز منم تا آخره عمرت ماهی ۴۵ ساعت اکونت بهت می دم خوبه دمت گرم منتظر جوابت هستم اخه خواستی ایمیل بده تا تلفنم هم بهت بدم بای عزیزم

سلام دوست عزیز
اولا میخواهم بدونم برای چه کاری این ال ان بی را میخواهی
-- دوم رسیور شما چی است
در ضمن من برای شما از دوستانم سراق گرفتم
ولی ۳/. فقط مارک استار ست تو بازار اصفهان موجود است
ولی بهم قول ۶/. را داده ( به کارت میخوره )
البته گفته برایت ۳/. را هم میپرسم
چند روز دیگه معلوم میشه
منتظر نظر بعدی شما هستم
موفق باشی

آشول جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:26 ق.ظ http://weblog.ashool.com

سلام...آخه سپاهان هم شد تیم! داداش بیا و توبه کن پرسپولیسی بشو! این کارا آخر و عاقبت نداره ها! یه وقت می فهمی که دیر شده ها! از ما گفتن! راستی اگه در مورد کدها کمکی خواستی رو من هم حساب کن!

تو متوجه نیستی داداش ( خوابی ) پرسپولیس کیه بابا
خدا جای حق نشسته
--
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست
-
ای برادر سیرت زیبا بخواه
--
این هم جوابی دندان شکن
موفق باشی ( سپاهانی بشی )
بای

نیما جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:26 ق.ظ

سلام:
من هر وقث در مورد 4400در وبلاگ ها می پرسم می گویند خشاب ماتریکس بگیر ولی وقتی به فروشنده ها مراجحه می کنم می گویند که خشاب ماتریکس در استرانگ 4400 کار نمی کنه ! می خواستم بدونم جریان چیه؟
ممنون

برای استفاده خشاب ماتریکس باید رسیور خود را آپگرید کنی
--
ولی راحت میتونی پروگرامش کنی

امیر جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام .. سال نو مبارک و امیدوارم که سال خوبی برای همه مردم ایران باشه . راستش وبلاگت رو تازه پیدا کردم و بعد از این همیشه می خونمش چون فکر کنم چیزهای زیادی می دونی که می تونم ازشون استفاده کنم . راستش یه سوال هم دارم . حدود ۳ سال پیش یه رسیور خریدم که مدلش هست نوکیا ۹۸۰۰ اس - که جای دوخشاب را هم برای قرار دادن کارت داره ولی چون اون موقع کارتهای توی بازار قیمت بالایی داشت کارتی نخریدم تا اینکه جدیدا فهمیدم که برای رسیورهای جدید کارتهای ارزان قیمتی به بازار اومده که کدهای کانالهای قفل شده را هک می کنه ولی متاسفانه چند مدل از اونها را که امتحان کردم رو دستگاه خودم جواب نداد و بعد شنیدم که این کارتها رو با توجه به نوع رسیور هست که می سازند . و حالا سوالم اینه که راهی به جز عوض کردن رسیور برای باز کردن این کانال ها دارم یا نه؟ و اگر هست اگه راهنماییم کنی که نوع کارت یا نرم افزاری که با توجه به مدل دستگاهم به دردم می خوره چیه ممنون می شم .
برای سپاهان هم آرزوی موفقیت دارم در ضمن من چند سال پیش همشهریت بودم خونمون هم خیابون نظر خیابون خورشید بود نزدیک مجتمع پارک به همه بچه های با حال اصفهان سلام برسون .
با آرزوی موفقیت

ایول بابا آخرشی -- خیلی خفن هستی
توصیه من به شما اینه که رسیور خود را عوض کنی
و استارست ۶۵۰ بخری
چون به نفعت است و به صرفه است
توضیحات بیشتر را تو مطلب قبلی بخون
با توجه به اینکه استار ست با پروگرام جدید هم پولست را باز میکنه و هم سکا ۲ را !!
موفق باشی عزیزم
باز هم بیا اصفهان
اینم بگم که اصفها نسبت به ۳ سال پیش کلی تغییر کرده
اووووه یه چیزی میگم یه چیزی میشنوی
باید بیایی دوباره اصفهان و ببینی
معرکه شده

رامشاد جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:36 ب.ظ

آقا رضا با سلام و تشکر از زحماتتان در وبلاگ من یه استرانگ 4400 دارم
بی زحمت یه ایمیل برام بزن بگو رسیورم رو کجا ببرم (در تهران) برام آپ گرید کنند
و چقدر خرج ور می داره و چند تا کانال باز میشه . ممنون میشم اگه جواب بدی.

من از کجا خبر دارم
من اهل اصفهانم عزیزم
حدود ۸۵ شبکه باز میکنه
موفق باشی

انک جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:57 ب.ظ http://anak.blogsky.com

حد اقل یه چیزی مینوشتی !!!

محسن شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:58 ق.ظ http://webir.co.sr

سلام وبلاگ خوبی داشتی وقت داشتی به ما هم سر بزن

حتما
مرسی

رامشاد شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:03 ق.ظ

دوباره سلام آقا رضا کمک ....کمک !! من دیدم یه نفر دیگه هم این سوال رو پرسیده بود که نحوه پروگرام کردن استرانگ 4400 چطوریه و فرق این کار با کم ماتریکس اضافه کردن به همین دستگاه چیه هزینه اش چقدره و چند تا کانال باز میشه و.... راستی دفعه پیش یادم رفت سال نو رو تبریک بگم الان تا یادم نرفته بگم عیدت مبارک..... سال خوبی داشته باشی....

مطالب جدید را مطالعه کن
کم ماتریکس حدود ۶۰ هزار تومان است
مرسی

نیما شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:15 ق.ظ http://kankash57.persianblog.com

سلام، سال نو را به شما شادباش می گویم. وبلاگ خوبی دارید. من نوشته جدید شما را در مورد لینک خوندم.اما من هنوز نتوانسنم لینک کردن را یاد بگیرم.نمی دونم این ادرس را که کپی کردم کجا قرار بدم؟ تو همون ویرایش قالب یا ...؟من حتی حاضرم پسوردم را بدم تا قالبم اصلاح شود.پاینده و پیروز باشید.

عزیزم یوزر نیم و پسورد را ایمیل بزن تا سه سوت درستش کنم
بعد هم بهت یاد میدم

شهریار شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام آقا رضا من یکبار برات نامه نوشته بودم و گفتم رسیورم از نوع سامسونگ اس وی ای سی ۲۰۲ است و می خواهم آنرا آپگرید کنم تا بدون استفادت از کارت کانالهای کد شده را باز کنم ضمنا رسیور من یک اشکال هم دارد و آن اینست که وقتی برق آن قطع می شود تعدادی از کانالها پاک می شود و قاطی پاطی می شود لطفا اگر می توانی به من راهنمایی کن خیلی نوکرتیم

مطالب جدید را مطالعه کن
--
بهتر است این رسیور را به سطل آشغال بیندازی و یک
رسیور استارست ۶۵۰ بخری
موفق باشی

رویا شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:27 ق.ظ http://hezarharf.persianblog.com

سلام وب خوبی داری عیدتم مبارک

مرسی - به همچنین

شهاب شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.shahabsat.blogsky.com

سلام رضا جان خسته نباشی
پیشنهاد بسیار خوبیه
لینکت رو هم اضافه کردم
موفق و موید باشی

من تو وبلاگت باز هم نظر دادم
منتظر جوابم !!!

سعید شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام آقا رضامن درمورد بازکردن کد کانالهایIrdeto , seca
میخواستم بپرسم.تو رسیورهای KAON-200 یک سری عدد۲۵ رقمی میاد که در سری viaccess عدد۲ رو اولین عدد میزنیم و در سری Nagravision عدد۳ و کلا عددها۰و۱و۲و۳ هستند که من نمی دانم در سری Irdeto,seca,....چه عددهایی را بزنم تا کانالهای دلخواهم را با فایلhex و ID وعدد مذکور بازکنم.خواهشمندم اگر در این زمینه اطلاعاتی داری مرا هم در جریان بگذاری تا استفاده کنندگان دستگاههای KAONE هم یه حالی کرده باشند.(جهت اطلاع من سری POLsat-SRG-HRT TV-SF-TPS-,...بعضی بسته ها را باز می کنم)....دوستدار تو از ارومیه

در مو رد این رسیور اطلاعات چندانی ندارم
میتونی از شهاب جان ( مجله ماهواره ) بپرسی
--
بهتره رسیور استارست ۶۵۰ بخری

رامشاد شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:32 ب.ظ

آقا رضا سلام دوباره. ببخشید هی کامنت می گذارم ها. از جوابت هم ممنون. شما در مورد کارت کپچر چیزی می دونی؟ برای میکس و مونتاژ فیلم های عروسی می خوام.
یه پیام هم برای آقا پویا دارم لطفا اگه این پیام رو می خونی یه ای میل برات زدم زحمت بکش جواب بده.
آقا رضا شما هر چی می خواهی بنویسی تو وبلاگ خودت بنویس و مثلا در وبلاگ شهاب ننویس. راستی یه چند تا وبلاگ سخت افزار سراغ داری معرفی کنی؟ مرسی.

مطالب جدید را مطالعه کن
-
جوابت را دادم

آقا پرویز خان شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام عزیزم
خسته نباشی
من رسیور supermax 9000 smartCI دارم که می خوام اونو آپ دیت کنم تا بتونم کانالهای کد دارو رو باز کنم
اگه کمکم کنی معلومه خیلی باحالی
بای بای

مطالب جدید را مطالعه کن

جوهیل شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:14 ب.ظ

باسلام
خسته نباشی
ازطزیق شهاب با وب شما آشنا شدم
معلوم است خیلی انرژی داری وعلاقه مند میباشی
فونت شما روی ویندوز۹۸ خوانا نیست وکلمات بعضا خوانده نمیشود.
موفق باشی وسعی کن از انتقادات سازنده استفده کنی ومسئله دیگر اینکه درجواب آقای آرین کلمه نامناسبی نوشتی
حیف است اینگونه جواب حالا به فرض انتقاد غرض دار نوشته باشد شما خودت راضایع کنی.
همبشه موفق باشی

ویندوز ۹۸ که مال عهد تیرکمون شاه است
من حدود یک سال است اصلا این ویندوز را ندیدم
- - فقط وینوز ایکس پی
---
شرمنده
ببخشید
اون کلمه را هم اصلاح کردم

محمد از تهران شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام . از وبلاگت خیلی خیلی ممنونم. یه سوال داشتم و میخواستم اگه ممکنه جوابم رو بدی. من میخواستم بپرسم اگر رسیور استار ست۶۵۰ رو باچهار تا دیش و ال ان بی بخریم و نصب کنیم روی هم چند کانال رو برای ما باز میکنه؟ همونطور که گفتم منظورم کل کانالایی هست که باز میکنه. بازم ممنونم

بستگی داره چه ماهواره هایی را بگیری
مثلا هاتبرد حدود ۶۰۰ شبکه داره
و تل استار ۱۲ حدود ۲۵ شبکه
-----
میتونه تعداد شبکه ها به هزار تا نرسه
یا میتونه بیشتر از ۲۰۰۰ شبکه بشه !!!!!!!!

مجید شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:55 ب.ظ

آقا رضا سلام
ممنون از اینکه جواب ای میلمو دادی .یه سوال دیگه: آیا میشه با آپگرید کردن استارست 200 پلاس کاری کرد که ویاکسس 2 رو هم ساپورت کنه؟ و آیا شما پروگرامش رو سراغ داری؟

فقط پل ست (وی اکسس) و سکا ۲
-- مطالب جدید را مطالعه کن

مجید شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
آیا میشه استارست 200 پلاس روآپدیت کنیم و کانالهای ویاکسس 2 رو هم باز کنیم؟

فقط پل ست ( وی اکسس) و سکا ۲
مطالب جدید را بخون

کاملیا شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:40 ب.ظ http://dokhtaresharghy.persianblog.com

سلام.میشه بگی مثلآ این لینک عیدی رو چه طوری دادی؟یعنی وقتی رو کلمه کلیک میکنی صفحش میاد بدون اینکه تو متن اصلی اسم کل سایتو بنویسی.مرسییییی.

عزیزم کلمه ای را که میخواهی لینک بدی را
سلکت (آبی رنگ) بکن و آن موقع لینک بده
موفق باشی

بهنام شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام آقا رضا در مورد پروگرام کردن رسیور منظورت همین برنامه های است که برروی رسیورها نصب می کنند آیا به این وسله می شود کدهای وی اکسس۲ را مشاهده کرد

فقط پل ست (وی اکسس) و سکا ۲
مطالب جدید را مطالعه کن

یاس شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام خسته نباشی وبلاگ توژی داری
می خواستم ازت بژرسم چطور می شه نام شخص رو از ژایین نوشته حذف کرد اونجایی که نوشته می شه مثلا نوشته شده توسط ...
من می خواهم که هر کس اسم خودش رو خودش بنویسه نه اینکه تو وبلاگ نوشته شده باشه برای وبلاگهایی که چند نفر توش می نویسن .
اگر برات امکانش هست از طریق ایمیل جوابم رو بده
ازت خیلی ممنونم
موفق و ژیروز باشی

شما که همهء حروف ( پ ) را ( ژ ) تایپ کردی !!!!!!!!!
مگه جملاتی را که تایپ میکنی نمیخونی
--
ایمیل میزنم

مهدی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام آقا رضا:
جواب سوال ما در مورد پروگرام استرانگ 4400 بدون کم کارت چی شد
از روزی که گفتی این کار انجام می شه ما دیگه طاقت صبر کردن نداریم
ممنون

مطالب جدید را به دقت مطالعه کن

اسماعیل شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام رضا جان
من نمی دونم که چه مشکلی است اما تمامی ایمیل های من پاک شده منتظرت هستم
اسی

ای ناشی
---
من که اومدم خونتون درستش کردم
!!!!!!!!!!!

علی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام
پروگرام جدیدی برای استرانگ 4400 آمده که کانال خا را باز کنه؟
ممنون

مطالب جدید را مطالعه کن

سلام شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام دوستان.
لطفا به نظرات شهاب یه نگاه بیاندازید خبر خیلی جالبی را اعلام کرده.
متشکرم.

مرسی
متشکرم
دیدم - ممنون

امیر شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام آیا رسیور استارست StarSat 650 ci Plus
کانالهای فری ایکس و فول ایکس را باز می کند

اگر جزو سیستم کد گذاری پل ست و سکا ۲ باشه باز میشه
رسیور استارست ۶۵۰ نشون میده با چه سیستمی کد گذاری شده !!!!!!

امین یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام آقا رضا واقعا دمت گرم خیلی کارت ۲۱از بیست هم رد کردی راستی سال نو رو به شما تبریک میگم من از طریق وبلاگ شهاب عزیز با یک عزیز دیگر (آقارضا ) آشنا شدم
آقا رضا من یه رسیور starsat650 ci میخوام(البته با توجه به گفته های خودت که میگی بهترین رسیور با توجه به قیمتش)
ولی آشنایی ندارم میترسم در خرید سرم کلاه بره میخواستم اگر برای شما زحمتی نیست شما رو وکیل خودم کنم برای خرید البته من خودم اصفهان نیستم ولی داییم اصفهان چگونگی تهیه رسیور و قیمت اون رو بگید من به داییم میگم هر جا که برای شما راحت تره بیاد رسیور رو بگیره یا اگر نخواستید آدرس بدید آدرس خونشونو میدم اگر زحمتی نیست ببر در خونشون خیلی دوست داریم دوست دار شما امین

حتما این کار را میکنم
شما شماره تماس ( موبایل باشه بهتره ) داییت را برایم
ایمیل کن در اولین فرصت باهاش تماس میگیرم
موفق باشی
بای

احمد یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام آقا رضا میخواستم بدونم هنوز هیچ بلایی سر استرانگ ۴۶۱۰ معمولی برای باز کردن کد کانالهای کارتی نمی توان اورد.اگه راهنمایی کنی متشکر میشم.موفق باشی

مطالب جدید را مطالعه کن

صنم یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:57 ق.ظ

salam.bebakhshid dar morede link dadan man motevajeh nashodam manzoor az gozashtane dastoor dar jaye monaseby az ghaleb chie?man dar blogsky made nazaram hast.aya hamoon ghesmate virayeshe ghaleb ro migin?age intore kole asle dastoor ro aya bayad khodemoon vared konim ya kheir?ya has chenin dastoory va ma bayad ja gozary konim?

بله منظورم همونه -
باید دستور را یک جای مناسب بین نوشته ها پیس کنی
حدود خط ۵۳ بعد از hr پیس کن
مشکلی داشتی بپرس
موفق باشی

محمد یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام آیا ماهواره هیسپاست در ایران قابل دریافت است و می شود کانالهای کارتی گرفت

اطلاعی ندارم
میتونی ار شهاب( مجله ماهواره ) بپرسی

پدرام یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام آیا رسیور یوروستار ۹۷۰۰ هم قابل پچ کردن است یا نه .
با تشکر

مطالب جدید را مطالعه کن

پویا فوزول یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام رضا جان
ممنون از راهنماییت
اما ۲ تا سوالت
۱- ال ان بی رو من واسه این می خوام که با این ال ان بی رو بعضی کانالا مشکل دارم
۲- ریسیور من استارست ۱۵۰ چیزی نیست که خریدیمش همش اما اگه می دونی جوری که زیاد ضرر نکنم حاضرم عوضش کنم
بقیشم تو میلیت می دم اونا خصوصیه
بای عزیزم منتظر جوابت هستم

سلا عزیز
من ایمیلم را هم چک کردم ایمیل شما نبود
البته ال ان بی میتونم برایت جور کنم ولی
بهترین کار اینه که این رسیور عهد قجری را به سطل
آشغال انداخته و یک رسیور استارست ۶۵۰ بخری
منتظر جوابت هستن
موفق باشی

اسماعیل یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام رضا جان
من یه کار مهم با شما دارم لطفا به من تلفن کن!!!
منتظر شما هستم
اسی

ok

سپیده دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:33 ق.ظ http://dotchin.blogspot.com

ساده بود بد نبود چیزای جدیدترهم بنویس ...

چشم - ولی این مطالب جواب سوالات دوستان است

رامشاد دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:50 ق.ظ

جناب پویا فضول عزیز لطفا به ایمیل من جواب بده. مرسی. رضا جان شما هم لطفا به این همه پیغام جواب بده

آخه عزیزم سوالی که به من ربطی نداره را چی جواب بدم
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

محمد از تهران دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:46 ب.ظ

بازم سلام خدمت دوست با مرام. از اینکه به سوال قبلیم جواب دادی ازت ممنونم. الان میخواستم اگر زحمتی نیست دوتا سوال دیگه رو برام جواب بدی.
سوال اول:میخواستم بپرسم آیا دیش و ال ان بی ها مدلهای مختلفی دارن؟ و اگر اینطور هست کدوم مدلش از بقیه بهتره و کارایی بیشتری داره؟ اون رو معرفی کن ودر ضمن قیمتش رو هم بگو.
سوال دوم:آیا ممکنه که رسیور و کلا سیستم ماهواره ای که میخریم قلابی هم داشته باشه و اگر قلابی هم داره آیا راهی هست که بشه جنس اصل رو از قلابی تشخیص داد؟
بازم ممنون.خیلی چاکرتیم. بعدا بازم مزاحمت میشم. فعلا خداحافظت

بله مدلهای مخطلفی است
۰.۹ یا ۰.۶ یا ۰.۳ دسیبل وجود داره با مارکهای مخطلف
که هر چی عدد کمتر باشه ال ان بی قوی تره !!
--
تو ایران هیچ چیز بعید نیست
-
راهش اینه که فوروشنده ات مورد اعتماد باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد