دوباره بلاگ اسکای درست شد !!!

 

با سلام خدمت دوستان

دلاور مردان سپاهان الاتهاد عربستان را با 9 ملی پوش و 3 برزیلی

له کردند ! .   *****  سپاهان 3   __  الاتهاد عربستان 2  *****

اینها بازیکنان شاخص سپاهان هستند :

محرم نوید کیا – محمود کریمی – سعید بیات –سعید رمضانی –

محمد رضا مهدوی – رضا حسن زاده - لعون استپانیان – جاوا مجیری

این هواداران چه میخواهند ؟
 

 

                    توجه !        توجه !

دوستان برای بار دوم از شما خواهش میکنم ایمیل

نفرستید – چون جواب دادن به آنها خیلی طول میکشد

لطفا سوالات خود را در قسمت نظرات وبلاگ مطرح کنید .

 

نکته : من میخواستم نرم افزار های رسیور را مجانی در

اختیار شما بگذارم ولی چند روز است که از شهاب خبری

نیست و هنوز نرم افزار های جدید تست نشده !!

مطمعن باشید به محض آماده شدن نرم افزار ها آنها را

در اختیار شما دوستان میگذارم .

نکته2 : این قدر درباره آموزش پروگرام رسیور ها نپرسید – من برای

این کار نیاز به یک نفر دارم که بتونه بصورت حرفه ای قالب پی دی اف

بنویسه و به من اعلام آمادگی کنه !!!

 

خوب مثل اینکه داره حلال مشکلات راه می افتد – اسامی افرادی

که تا حالا اعلام وجود کرده اند به این ترتیب است :

اسماعیل ( اسی ) که در مورد شبکه های ماهواره ای و موسیقی

(مخصوصا گیتار) مهارت داره .

Esmaeil_hp@yahoo.com

کویر ! که در مورد شکستن قفل مهارت داره

Kavir000@yahoo.com

مجید که کد های پل ست را بلده

MAJOR_MAJID@MSN.COM

یاشار که در باره شبکه و هک کردن و بوت اطلاعات داره

yashar521@yahoo.com

نازی که بلده قالب پی دی اف بنویسه

nazy2@noavar.com

پویا ( پویا فوزول! ) که در باره شکستن قفل سیدی و نوشتن قالبهای

پی دی اف  و ساختن کلیپ های فلش و کلا در موسیقی و کامپیوتر و

میکس و مونتاژ فیلم مهارت داره !!!!

pouya_fozol61@yahoo.com

فرهاد که در باره آپ گرید همهء رسیور ها اطلاعات داره !

akhoond_rish_taleban@yahoo.com

و یک نفر که اسمش را یادش رفته بود بگه گفته که :

من پزشک هستم  و تخصصم تشخیص ضایعات سرطانی و

 غیر سرطانی است .  !!!!!!

drpathskin@yahoo.com

 

هرکسی کاری بلده و میتونه حلال یه مشکلی باشه اعلام کنه !

 

 

خوب میریم سر جواب سوال دوستان :

این هم جواب باران عزیزکه در مورد آپ لود عکس تو وبلاگ بود

برای این کار وارد اکانت خود در بلاگ اسکای شده و با توجه به عکس

زیر آدرس عکس یا لینک مورد نظر را بصورت کامل در پنجره باز شده

میدهیم – برای پیدا کردن آدرس کامل یک عکس هم میتوانیم با

کلیک راست بر روی عکس و رفتن به پروپرتیز آدرس را ببینیم .


    


نکته قابل توجه اینکه اکر خواستیم عکسی را از کامپیوتر خود به وبلاگ

خود بیاوریم باید ابتدا آن را آپلود کنیم و سپس بعد از دیدن آدرس آن در

سایت آپلود به مانند قبل عمل کنیم . برای آپلود میتوانیم از آدرس های

زیر استفاده کنیم :

http://www.sharemation.com/

http://www.150m.com/

http://www.1asphost.com/

البته وبسایت های بساری در این زمینه فعالیت دارند – اگر شما هم

وب سایت دیگری بلد هستید به بنده اطلاع دهید .

اگر باز هم مشکلی بود میتوانید با من در میان بگذارید .

 

جواب سوال حسام در مورد کدمادر رسیور استرانگ :

رسیورهای استرانگ از نوع عادی آن          0325 یا  0735 یا 1361

 

جواب بقیه دوستان را هم در قسمت نظرات دادم .

 

مژده !       مژده !

به راحتی از فیلترها عبور کنید – با وارد کردن این شماره ها از شر

فیلتر خلاص شوید

Address :  216.148.246.69          Port : 8000  
Address :  128.121.235.252        port : 8080
Address :  128.121.235.249        port : 8080

آموزش وارد کردن این کدها را از   اینجا   بگیرید .

 

در قسمت آدرس یعنی مرحلهء هفتم میتوان یکی از چهار عدد فوق را

نوشت و مطمئن باشید که هر سایتی که مورد نظر باشد باز خواهد

شد اما مقداری سرعت شما افت خواهد کرد ، تک تک اینها را میتوانید

تست کنید و هر کدام که سریعتر است آن را انخخاب کنید .

 

حالا راحت میتوانید به سایت  روزی  رفته و چت کنید .

 


با سلام خدمت دوستان عزیز

بازی بزرگ سپاهان و الاتهاد عربستان 8 روز دیگه برگزار میشه

روز 18 فروردین 1383 حدود ساعت 3 – وعدهء ما ورزشگاه بزرگ نقش جهان

انشاء الله که سپاهان با پیروزی در این بازی به قهرمانی نزدیک میشه !!!

 

                                        یک خواهش !         

دوستان سولات خود را حتما در قسمت نظرات مطرح کنید و ایمیل یا آف لاین ندهید

چون خوندنش خیلی طول میگشه – فقط سوال های خصوصی را ایمیل بزنید !

 

                             سخنی با دوستان عزیز        

دوستان عزیزم در هر نقطهء ایران اینجا را خانه خود بدونید

و از دوستان میخواهم که مثل برادر و خواهر خودتون همدیگه را دوست داشته باشید

و به همدیگه کمک کنید پس با این حساب هر کسی هر تخصصی داره اعلام کنه و آدرس ایمیل بدهد

که اگه کسی کاری داشت به متخصص اون کار مراجعه کنه

مثلا من خودم به یک نفر نیاز دارم که بتونه قالب پی دی اف بنویسه

و یک نفر که بتونه کلیپ فلش به صورت حرفه ای درست کنه

و یک نفر که بتونه هر نوع قفل سی دی را بشکنه مخصوصا قفل های حجمی

پس با این حساب اگر وبلاگ آپدیت نشه دوستان میتونند تو قسمت نظرات سولات خود

را از هر کسی که بلد است بپرسند و در نتیجه این وبلاگ یک حلال مشکلات واقعی

و شبانه روزی میشه  --- اگر کسی بتونه ثابت کنه که تو یه کار متخصص است من هم

لینک آدرس ایمیلش را تو وبلاگ میزارم

به امید برطرف شدن همهء مشکلات زندگی

 

 

                                                  توجه!      توجه!          

دوستان عزیز من به کمک شهاب و بعضی از دوستان میخواهیم تا هفته دیگه

نرم افزار های پروگرام کردن رسیور را در اختیار شما میگذاریم

پس اینقدر در مورد پروگرام کردن رسیور ها نپرسید به موقع خودم خبرتون میکنم

اونهایی که قصد دارند رسیور بخرند یا عوض کنند بگم که فقط رسیور استار ست

مدل 650 بخرید – برای اطلاعات بیشتر مطالب 29 اسفند را مطالعه کنید .

این را هم بگم که نرم افزار جدیدی اومده که هم  کد های پولست را باز میکنه و

هم کد های سکا 2    ( منتظر باشید ) !!!    

  

توجه : یک دوست دارم که مخ شبکه های ماهواره است

مثلا میدونه کدوم شبکه در چه روزی و در چه ساعتی کدوم برنامه را داره !

اسمش هم اسماعیل است که اسی صداش میکنند

میتونید سوالات خود را که به این موضوع مرتبط میشه را از او بپرسید

فقط میتونید از طریق ایمیل با او ارتباط بر قرار کنید

این هم آدرس ایمیل اسی

Esmaeil_hp@yahoo.com

 

خوب بریم سر جواب سوالات دوستان :

جواب سوال رامشاد عزیز

در اول بگم که من تو وبلاگ شهاب چند نفر هستند که با نام رضا نظر میدند

که نظر های من با ذکر ایمیل خودم و وبلاگم مشخص است

در مورد کارت کپچر بگم که اگر برای تبدیل فیلم به سیدی میخواهی کارت

Ati  - radeon 9200  ,   Ati – radeon 9500  ,  gforce4

خوبه – ولی اگر برای میکس حرفه ای میخواهی کارت

Pinakel

و چند تای دیگه خوبه که قیمتش همراه با کلیپهای میکس

حدود یک میلیون تومان است – و کارتهای بهتری است که از سه – چهار میلیون

بیشتر قیمت داره !!!!!!!!

این هم دو وبلاگ سخت افزار که خواسته بودی ( البته وبلاگ خودم هم هست)

Http://Ati.blogsky.com

http://pc2004.blogsky.com

موفق و پیروز باشی

بقیه دوستان تو بخش نظرات جوابشون را بخونند

 
حالا میخواهم یک نرم افزار معرفی کنم که عشق من است

    

بله همه میشناسیدش وینامپ ( بهترین مولتی مدیا )

ولی این نرم افزار یه چیزی کم داره که با یه ترفند دیگه کامل میشه

مشکلش اینه که فایل ها تصویری با پسوند (دت)همون ویدو سی دی

را پخش نمیکنه – ولی با این ترفند دیگه مشکل حله

ابتدا وینامپ را اجرا کرده و سپس دکمه

Ctrl + p

را بزنید تا پنجره زیر باز شود و به ترتیب زیر عمل کنید

 

 

وبعد پسوند فایل های ویدو سی دی را به آن اضافه کنید

باید توجه داشته باشید که قبل از اضافه کردن پسوند باید علامت سیمیکالون را بگذارید به این صورت زیر

dat;

           

در پایان تایید کرده و وینامپ را میبندیم و سیستم را یک بار دیگه راه اندازی میکنیم

حلا از این نرم افزار قدرتمند لذت ببرید

اگر این نرم افزار را ندارید حتما از لینک زیر دانلود کنید

 
                      
Size : 4.۲۰ mb

                   
با آرزوی موفقیت برای دوستان عزیز

امید وارم خوشتون اومده باشه

تا عید تموم نشده عیدی را بگیری

                                 
                   عیدی                         عیدی 

با سلام خدمت دوستان

برای بازی بزرگ سپاهان اصفهان و الاتهاد عربستان روز شماری کنید
بعدا در این مورد بیشتر مینویسم !!!!

خوب بریم سر جواب سوالات دوستان .

جواب سوال خانم باران در رابطه با لینک

من امروز آموزش کامل لینک دادن را به دوستان میدهم

برای لینک دادن کافی است که دستوری را در جای مناسبی از قالب کپی کنید

این هم دستورش به صورت خام !!

که به جای  URL  آدرس کامل وبلاگ یا وب سایت مورد نظر را
نوشته و به جای  Name اسم لینک را مینویسیم .
همین !!

مثلا لینک من :

این دستور آدرس جدید را داخل همان صفحه باز میکند !  برای اینکه این آدرس داخل یک صفحه ء جدید

باز شود ( که این سوال باران خانم هم بود ) از این دستور استفاده میکنیم

که باز هم آدرس و نام مورد نظر را جایگزین میکنیم

مثلا آدرس لینک وبلاگ من :

و اگر خواستید لینک هایتان زیر هم باشه بعد از هر لینک این تگ را قرار دهید :

همین !! به همین سادگی

فقط مهم است که دستورات را یه جای مناسب کپی کنید

 

این هم جواب سوال اقا سروش :

این کد مادر رسیور های استارست که از تو یه وبلاگ دیگه قبلا پیداش کرده بودم

ولی امتحانش نکردم – اگر سالم بود به من هم بگو :


این لینک ها هم برای آقای محمد حسن که بوتر میخواست
 :
لینک ۱     لینک ۲     لینک ۳     لینک ۴

در جواب سوال علی اکبر عبدلی (علی بی غم) که ایمیل فرستاده بود بگم که  :
شما گفته بودید تونسته اید آپ لود کنید !
پس دیگه کاری نداره - روی فایل آپلود شده کلیک راست کن و در قسمت
properties (مشخصات) آدرس فایل آپلود شده را کپی بگیرید ؛ همین !
بعد میتونی توسط ابزار های بلاگ اسکای عکس یا لینک مورد نظر را در وبلاگت بزاری .

باز هم میگم جواب بعضی ها را تو قسمت نظرات دادم

برید ببینید !!

دوستانی که جواب سوالات خود را نگرفته اند نگران نباشند در آپدیت بعدی 
جواب اونها را هم میدهم !!!
 

بعضی از دوستان گفته بودند لینک عیدی خرابه من که امتحان کردم درست بود !

حالا دو لینک مختلف درست کردم – بلاخره یکی از اینها کار میده !

                             عیدی              عیدی