یادش به خیر

 

سلام دوستان !

تعجب نکنید - دوباره آپدیت کردم .

البته در طول این مدت همیشه آن لاین میشدم ولی فرصت آپدیت نداشتم .

هم اکنون که این متن را مینویسم ۱ ماه دیگر از خدمت سربازی من بیشتر نمونده و به این نتیجه رسیدم که عمر مثل باد میگذره .

درست ۲ سال پیش بود .

یادش به خیر !

از دوستانی که این متن را میخونند تقاظا دارم برای تجدید خاطره حتما نظر بدهند .

حلا که دقت میکنم میبینم حدود ۹۰٪ از بچه های قدیمی هم وبشون را تعطیل کردند !!!

انشاء الله قسمت بشه بازم در خدمت باشیم .

یا علی .

 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ق.ظ

اسلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد:آیا قران از جانب خدا آمده است؟ و یا کاردستی محمد است؟ تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام!!! و احادیث که نشانگر علم لا یتناهی ائمه!!!... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

احمد دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ق.ظ http://articles.blogsky.com

عمر برق است و آفتاب چموش

احمد دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:59 ق.ظ http://articles.blogsky.com

لینک ما را هم بگذار

نیما پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ق.ظ http://kankash57 va 76. persianblog

salam
khobin?
khoshhalam ke khedmateton dare tamom mishe
hamin ke goftin man ham web hamo hazf karda,m
yadetone cheghadr be shoma zahmat midadam
be vizhe linke gozashtan
shado payandeo pirooz bashin
be omid didar
kho

داریوش جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:28 ب.ظ

Hi

Would you please help me?

I want a modem for my Linux!

Thanks

حامد شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام. من هم سرباز نیروی هوایی سپاه هستم. دوره ۱۱۷. چهار ماه از خدمتم باقی مونده. گردان امام سجاد بودم. گروهان ۲. فرمانده گروهانمون آقای قانعی بود. (معروف به پاگنده). الآن هم تو پادگان نصر (بین کهریزک و حسن آباد) خدمت می کنم. زیر مجموعه ستاد پدافند است. انصافاً دوره سربازی دوره خیلی مزخرفی است. امیدوارم موفق باشید.

فرهاد سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام
کجایی بابا پیدات نیست...مبارک باشه به سلامتی خدمت تموم شد...جواب pm رو چرا نمیدی خوشگل

جوابت را هم میدم عزیزم ---
زیر سایتونم ...
حال آپدیت کردن را ندارم ....
چاکرتم -

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد