انشاء الله بعد از امتحانات در خدمتم بصورت شبانه روزی !!!


با سلام خدمت دوستان


......



دوستان عزیز اگر یادتون باشه قبلا در بارهء خدمت سربازی و ... خودم

نوشته بودم – ولی شانس آوردم و تونستم تمدید کنم و من از این

فرصت استفاده کرده و در آزمون فراگیر شرکت کردم و باید خودم را

برای این امتحان آماده کنم – و این آخرین شانس من است که بتونم

وارد دانشگاه شوم . و حالا دارم درس میخونم . و شاید نتونم زود

آپدیت کنم – ولی شما را تنها نمیگذارم و این وبلاگ همیشه فعال

بوده و حلال مشکلات شما است . برای اینکه شما بتونید از این وبلاگ

استفادهء کافی ببرید من ایمیل دوستانم که فعال میباشند را به شما

میدهم .امیدوارم شما بیتونید از راهنماییهای دوستان بهرهء کافی ببرید.

احتمالا هر دو هفته یک بار یه سری به وبلاگ میزنم .

انشاء الله بعد از امتحانات در خدمتم بصورت شبانه روزی !!!!!!!!!!

 

توجه : همان طور که قبلا گفته بودم میخواستم کولاک کنم و همهء

نرم افزار های رسیور را مجانی در وبلاگ بگذارم ولی متاسفانه یک

سایت آپلود ( هاست مجانی ) خوب گیر نیاوردم و فعلا صبر کردم تا

یک هاست خوب گیر بیارم ولی نگران نباشید نرم افزار ها را میتونید

بصورت مجانی از محمد دریافت کنید و پوزش من را بپزیرید .

 

هر روز داره به جمع ما افزوده میشه . افرادی که فعلا برای

حلال مشکلات اعلام آمادگی کرده اند را معرفی میکنم :

 

محمد یکی از این عزیزانی است که به شما کمک میکنه

کارش خیلی درسته و همه فن حریفه مخصوصا رسیور .

در اینجا جا داره از محمد تشکر کنم بخاطر محبتهایی که به من داشته

و زحماتی که برای من کشیده و انشاء الله بتونم جبران کنم !!!

          ms_mahvareh@yahoo.com

 

اسماعیل ( اسی ) که در مورد شبکه های ماهواره ای و موسیقی

(مخصوصا گیتار) مهارت داره و جدیدا یه وبلاگ راه انداخته .

Esmaeil_hp@yahoo.com

http://bia2bade.persianblog.com

پویا ( پویا فوزول! ) که در باره شکستن قفل سیدی و نوشتن قالبهای

پی دی اف  و ساختن کلیپ های فلش و کلا در موسیقی و کامپیوتر و

میکس و مونتاژ فیلم مهارت داره !!!!

 pouya_fozol61@yahoo.com

و این هم یک گروه دانشجو ئی که همه فن حریف است :

نرم افزار - سخت افزار – اینترنت - فیلم برداری(دیجیتال و ۳۵ م م)

ارتباطات بی سیم(تلفن همراه . شبکه ...) – PDF – عکاسی  و ....

akabiri@hotmail.com

فرهاد که در باره آپ گرید همهء رسیور ها اطلاعات داره !

akhoond_rish_taleban@yahoo.com

اگر کسی در مورد ماهواره از نرم افزار تا تعمیر و نصب مشکلی

داشت میتونه با فریاد تماس بگیره !

faryad_ramouk@yahoo.com

کویر ! که در مورد شکستن قفل مهارت داره

Kavir000@yahoo.com

مجید که کد های پل ست را بلده

MAJOR_MAJID@MSN.COM

یاشار که در باره شبکه و هک کردن و بوت اطلاعات داره

yashar521@yahoo.com

نازی که بلده قالب پی دی اف بنویسه

nazy2@noavar.com

و یک نفر که اسمش را یادش رفته بود بگه گفته که :

من پزشک هستم  و تخصصم تشخیص ضایعات سرطانی و

 غیر سرطانی است .  !!!!!!

drpathskin@yahoo.com

حسام الدین که دربارهء حل مشکلات حقوقی تبحر داره

ipakchi@adl.ir

اونهایی که بلد نیستند دیش را تنظیم کنند از علی آقا کمک بگیرند

alisat_2004@yahoo.com

 

هرکسی کاری بلده و میتونه حلال یه مشکلی باشه اعلام کنه !

 

خوب بریم سر مطالب آموزشی :

ابتدا بگم که آموزش تصویری کردن وینامپ را در نوشته های قبلی

مطالعه کنید – خیلی باحال است !!!

آموزش ساختن کابل بسیاری از رسیور ها از جمله استارست و

استرانگ( بعضی از مدلها) و هیومکس و متاباکس

 و ... را از  ** اینجا **  بگیرید.

 

حالا میخواهم یک نرم افزاری را معرفی کنم که عشق دوم من است !!

RealPlayer 10

 

این نرم افزار برای اجرای فایلهای صوتی و تصویری است حتی از

روی اینترنت !! – و برای اجرای موزیک وبلاگ هم به این نرم افزار احتیاج

دارید – خلاصه نرم افزار بدرد بخور و باحالی است .

برای دانلود این نرم افزار هم به سایت Real  ویا صفحهء دانلود مراجعه
کنید . این نرم افزار مجانی است و احتیاج به کرک ندارد .
 

نسخهء جدید نرم افزار یاهو مسنجر را حتما دانلود کنید چون خیلی با

ورژن قبلی فرق کرده و تا حدودی شبیه ام اس ان مسنجر است .

برای دانلود روی عکس کلیک کنید .
                     
آموزش خاموش کردن سیستم بدون بسته شدن برنامه های

در حال اجرا در اصتلاح ( Hibernate )  :

ابتدا به منوی استارت رفته و به قسمت شات دان (خاموش کردن)

برید تا پنجره مربوطه باز شود :

     

سپس دکمهء شیفت ( Shift ) را پایین نگه دارید تا کلمهء Stand By به

Hibernate  تبدیل شود :

     

سپس با کلیک بر روی آیکون Hibernate  میتوانید سیستم خود را بدون

اینکه برنامه های در هال اجرا بسته شوند خاموش کنید .

توجه : برای این کار باید ویندوز ایکس پی داشته باشید و کارت گرافیک

و چیپست مادربورد کامل نصب شده باشد .

 

لطفا من را از نظرات پر مهرتان بی بهره نکنید .

به امید دیدار