با سلام خدمت دوستان عزیز

بازی بزرگ سپاهان و الاتهاد عربستان 8 روز دیگه برگزار میشه

روز 18 فروردین 1383 حدود ساعت 3 – وعدهء ما ورزشگاه بزرگ نقش جهان

انشاء الله که سپاهان با پیروزی در این بازی به قهرمانی نزدیک میشه !!!

 

                                        یک خواهش !         

دوستان سولات خود را حتما در قسمت نظرات مطرح کنید و ایمیل یا آف لاین ندهید

چون خوندنش خیلی طول میگشه – فقط سوال های خصوصی را ایمیل بزنید !

 

                             سخنی با دوستان عزیز        

دوستان عزیزم در هر نقطهء ایران اینجا را خانه خود بدونید

و از دوستان میخواهم که مثل برادر و خواهر خودتون همدیگه را دوست داشته باشید

و به همدیگه کمک کنید پس با این حساب هر کسی هر تخصصی داره اعلام کنه و آدرس ایمیل بدهد

که اگه کسی کاری داشت به متخصص اون کار مراجعه کنه

مثلا من خودم به یک نفر نیاز دارم که بتونه قالب پی دی اف بنویسه

و یک نفر که بتونه کلیپ فلش به صورت حرفه ای درست کنه

و یک نفر که بتونه هر نوع قفل سی دی را بشکنه مخصوصا قفل های حجمی

پس با این حساب اگر وبلاگ آپدیت نشه دوستان میتونند تو قسمت نظرات سولات خود

را از هر کسی که بلد است بپرسند و در نتیجه این وبلاگ یک حلال مشکلات واقعی

و شبانه روزی میشه  --- اگر کسی بتونه ثابت کنه که تو یه کار متخصص است من هم

لینک آدرس ایمیلش را تو وبلاگ میزارم

به امید برطرف شدن همهء مشکلات زندگی

 

 

                                                  توجه!      توجه!          

دوستان عزیز من به کمک شهاب و بعضی از دوستان میخواهیم تا هفته دیگه

نرم افزار های پروگرام کردن رسیور را در اختیار شما میگذاریم

پس اینقدر در مورد پروگرام کردن رسیور ها نپرسید به موقع خودم خبرتون میکنم

اونهایی که قصد دارند رسیور بخرند یا عوض کنند بگم که فقط رسیور استار ست

مدل 650 بخرید – برای اطلاعات بیشتر مطالب 29 اسفند را مطالعه کنید .

این را هم بگم که نرم افزار جدیدی اومده که هم  کد های پولست را باز میکنه و

هم کد های سکا 2    ( منتظر باشید ) !!!    

  

توجه : یک دوست دارم که مخ شبکه های ماهواره است

مثلا میدونه کدوم شبکه در چه روزی و در چه ساعتی کدوم برنامه را داره !

اسمش هم اسماعیل است که اسی صداش میکنند

میتونید سوالات خود را که به این موضوع مرتبط میشه را از او بپرسید

فقط میتونید از طریق ایمیل با او ارتباط بر قرار کنید

این هم آدرس ایمیل اسی

Esmaeil_hp@yahoo.com

 

خوب بریم سر جواب سوالات دوستان :

جواب سوال رامشاد عزیز

در اول بگم که من تو وبلاگ شهاب چند نفر هستند که با نام رضا نظر میدند

که نظر های من با ذکر ایمیل خودم و وبلاگم مشخص است

در مورد کارت کپچر بگم که اگر برای تبدیل فیلم به سیدی میخواهی کارت

Ati  - radeon 9200  ,   Ati – radeon 9500  ,  gforce4

خوبه – ولی اگر برای میکس حرفه ای میخواهی کارت

Pinakel

و چند تای دیگه خوبه که قیمتش همراه با کلیپهای میکس

حدود یک میلیون تومان است – و کارتهای بهتری است که از سه – چهار میلیون

بیشتر قیمت داره !!!!!!!!

این هم دو وبلاگ سخت افزار که خواسته بودی ( البته وبلاگ خودم هم هست)

Http://Ati.blogsky.com

http://pc2004.blogsky.com

موفق و پیروز باشی

بقیه دوستان تو بخش نظرات جوابشون را بخونند

 
حالا میخواهم یک نرم افزار معرفی کنم که عشق من است

    

بله همه میشناسیدش وینامپ ( بهترین مولتی مدیا )

ولی این نرم افزار یه چیزی کم داره که با یه ترفند دیگه کامل میشه

مشکلش اینه که فایل ها تصویری با پسوند (دت)همون ویدو سی دی

را پخش نمیکنه – ولی با این ترفند دیگه مشکل حله

ابتدا وینامپ را اجرا کرده و سپس دکمه

Ctrl + p

را بزنید تا پنجره زیر باز شود و به ترتیب زیر عمل کنید

 

 

وبعد پسوند فایل های ویدو سی دی را به آن اضافه کنید

باید توجه داشته باشید که قبل از اضافه کردن پسوند باید علامت سیمیکالون را بگذارید به این صورت زیر

dat;

           

در پایان تایید کرده و وینامپ را میبندیم و سیستم را یک بار دیگه راه اندازی میکنیم

حلا از این نرم افزار قدرتمند لذت ببرید

اگر این نرم افزار را ندارید حتما از لینک زیر دانلود کنید

 
                      
Size : 4.۲۰ mb

                   
با آرزوی موفقیت برای دوستان عزیز

امید وارم خوشتون اومده باشه

تا عید تموم نشده عیدی را بگیری

                                 
                   عیدی                         عیدی 

نظرات 76 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:45 ق.ظ

salam sale no shoma mobarak.
chon maile ghabli ra natavaneste bekhanid latin minevisam.
man yek dastgah 150 plus daram tamam kanalha ra baz mikonam begheir az xxl va play boy
codha ra daram vali nemidonam chetory vared dastgah konam dar zemn dastgah ra abgrait ham kardam faghat in codha bayad vared beshe code 16 raghami manzoram hast

سلام
شما اگه دستگاه را آپگرید کردید باید دوباره آن را پروگرام کنید
سوالت را هم از شهاب عزیز بپرس ( مجله ماهواره )
لینکش هست

آرش دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام:
اولا از عیدیت متشکر!!!!! ثانیا ترفند خیلی جالبی بود برای وین امپ چون منم خیلی این نرم افزار رو دوست دارم ولی سوال هم داشتم اگر ممکن است در مورد استار ست مدل ۶۵۰ و نحوه پروگرام کردنش به من توضیح بدین.

مرسی
برای این کار یک نفر میخواهم که بتونه پی دی اف بنویسه

علی مملی دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:25 ق.ظ

salam,
az javabet be e-mail man mamnoonam.
winampi ham ke gozashti aalyeh faghat nemidunam chera crack un down load nemisheh?

کرک را هم درست میکنم

امیر دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام اقا رضا برای رسیورهای استرانگ۴۶۲۰ هیچ برنامه ای
وجود ندارد که کدهای سکا۲ را باز کند

هنوز نه - ولی شاید پیدا بشه

کویر دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:26 ب.ظ

شاید من در در مورد شکستن قفل هر چیزی که بخوام بتونم کمکت کنم شاد باشی

یک نمونه کار باید نشون بدی
قفل این سی دی های حجمی را چه جوری باید شکست
( فایل ها را روی هارد کپی کرد )

نیما دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:53 ب.ظ http://kankash57.persianblog.com

سلام، ممنون از لطف شما و به امید پیروزی سپاهان!!! من با اعتماد دوستانه به شما درخواست شما را اجابت کردم. ایمیل تونو ببینید.پاینده و پیروز باشید.

مرسی
من هم به شما کمک میکنم

مهدی دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام:
آقا یه با معرفت پیدا شه این برنامه آل کم استرانگ ۴۴۰۰ برای من بفرسته
ممنون

این کار تخصص شهاب است (مجله ماهواره )

فرهاد دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام رضا جان .
واقعا کارت درسته - از اینکه می خواهی نرم افزارها رو بصورت رایگان در اختیارمان قرار بدی واقعا ممنونم .

انسان هایی مثل تو خیلی کم پیدا می شه . شاد و سربلند باشی .

مرسی
دعا کن که بشه
حلا که خبری از دوستان نیست

امیر دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام آقا رضای گل
تورو خدا نمی دونم دیگه چه جوری قسم بخورم
تورو جونه من درباره ی باز کردن کانال های کارتی در EUROSTAR90002CI بنویس.
تورو خدا )):
مخلصتم.
اگه میشه E-MAIL کن.
خیلی چاکرم و ممنون از سایت خوبت

بهت ایمیل میزنم

باران دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:11 ب.ظ http://baroonsobhdam.blogsky.com

!!!سلام.کامنت گذاشته بودم اما پاک شده .*** توی بلاگم بلاگ تو رو تبلیغ کردم*** . یه سوال: چطور میشه قالبهای بلاگ اسپات رو با فونت فارسی نوشت؟ و... قالب بلاگ اسپات چطوری توی بلاگ اسکای اجرا میشه یعنی یک قالب بلاگ اسپاتو چجوری بیارم تو ویرایش قالب بلاگ اسکای تا بتونه کار کنه؟ کدهای مخصوصی داره؟

سلام دوست عزیز
کامنت شما هنوز هست - تو نظرات قبلیه
مرسی عزیزم خیلی بزرگواری
میشه تو قالب بلاگ اسپات تایپ فارسی کرد !!
برخی از قالب های بلاک اسپات هم تو بلاگ اسکای اجرا میشه
اگه قالب خاصی مد نظرت هست بگو ببینم میشه یا نه
بله کد داره

[ بدون نام ] دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:20 ب.ظ http://baroonsobhdam.blogsky.com

سلام عزیز.برای انکه لینکهای من به شکل لینکهای وبلاگ (دلتنگیهای نقاش خ. ۴۸ به ادرس: http://aliasgari.blogspot.com ) در بیاید یعنی حرف اول و کناره انها به کناره بلاگ بچسبد و وسط نباشد چه کدی اجرا کنم؟ الان لینکهای من همه در وسط ستون کناری وبلاگ است.

شما باید عامل وسط نگه داشتن کلمات را بردارید
که بین این دو دستور است
DIV class=links align=center
/DIV
که البته این کار کمی تخصصی است

[ بدون نام ] دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:24 ب.ظ http://baroonsobhdam.blogsky.com

دانلود عکس توی وبلاگ را هم با عرض معذرت از این همه زحمت توضیح بده. با جزییات چون من تو یاد گرفتن کامپیوتر خیلی خیلی خنگ تشیف دارم!

این را هم در آپ لود بعدی میگم

[ بدون نام ] دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:25 ب.ظ http://baroonsobhdam.blogsky.com

لینک گرانبهایت را در بلاگم قرار میدهم . دیگه قول میدم تموم شه سوالام!

دمت گرم
من هم لینک شما را گذاشتم

نگار دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:30 ب.ظ

تو رو خدا به من بگید چطوری این رسیورو پروگرام کنم . بیچاره شدم ...

نام رسیور و مدلش الزامی است !!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:29 ق.ظ http://baroonsobhdam.blogsky.com

نتونستم رو قولم بمونم!.چطور لینکامو رنگی کنم؟
و چجوری فونتشو درشتتر کنم؟
دیگه تموم شد...بازم قول!

اندازه که کاری نداره
باید این را تغییر بدی
FONT-SIZE: 11px
به
FONT-SIZE: 1۵px
یا بیشتر
رنگ هم با دستور
COLOR: #000095
است که باید کد رنگ را تغییر دهی
موفق باشی

مجید سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام . سال نو مبارک . من یک رسیور SKY 1a دارم که چند وقته کانالهای کارتی مثل ABSAT,Multivision 1-7 , FreeX Tv و غیره رو نمیتوانم ببینم . ممکنه در مورد نحوه آپگرید کردن آن توضیح بدی . در مورد نوع کارت آن روش نوشته Fun6 . اگه ممکنه در مورد این کارتها و برنامه ریزی آنها هم منو راهنمایی کن . سالی پر از موفقیت برای شما آرزو میکنم .

چون من فعلا سرم خیلی شلوغه از اسی بپرس
esmaeil_hp@yahoo.com

شهیاد سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام
سال نو مبارک.من یک رسیور الجی دارم.رمز عبور یادم رفته
نمیدوم چکار کنم ؛اگر ممکنه منو راهنمایی کنید.

من رمز مادر بعضی رسیور ها را دارم
ولی ال جی را ندارم
اگر گیر آوردم بهت میگم
--
راستی ببین شهاب (مجله ماهواره ) بلد نیست

بهزاد سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:48 ق.ظ

سلام رضا جان
متشکرم از راهنمائی شما امید وارم همیشه خوب باشید وپایدا ر به امید دیدار

مرسی

حمید سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:11 ب.ظ

salam reza jan saleno mobarak-yek khaheshi dashtam shoma ya doostanetoon midunid esm barnameyi ke bedoone cart canal baz mikone va be (DSR9500)mikhore chiye va agar zahmati nist mitunid baram emailesh konid batashakor faravan khedmat shoma va doostanetoon bekhatere site besyar khoobetoon

از شهاب عزیز بپرس
مجله ماهواره

مجید سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام آقا رضا
هر کس ک دوست داره کدهای پل ست رو بطور مرتب داشته باشه به من ایمیل بزنه تا من هرروز کدها رو براش میل کنم آدرس من :MAJOR_MAJID@MSN.COM

متشکرم دوست عزیز

یاشار سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.yashar-hacker.150m.com

سلام عزیز من به خاک پای شما هم نمیرسم ولی یک چیزایی در مورد شبکه و هک کردن و بوت می دونم هر کس از ههوطنای عزیز من خواست کمکش کنم من در خدمتم از مسنجر هم می تونین با من ارتباط داشته باشین .

موفق باشی
تبلیغ شما را در وبلاگ میکنم

نیما سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام:
دستگاه استارست 650 چند کانال سکسی کد شده را بازمی کنه
ممنون

از اسی بپرس
esmaeil_hp@yahoo.com

رضا سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام . از وبلاگ خوب شما بسیار متشکرم . لطفا اگر امکان داره توضیح بدید چه راههایی برای وارد کردن کدهای hex به رسیورها وجود داره ؟ آیا میشه با دستکاری در برنامه upgrade رسیورها این کدها را وارد کرد ؟ ( رسیور من NEOSAT9800CI هست با دو جای کارت . آیا راهی برای وارد کردن کدها به این رسیور وجود داره ؟) اگه میشه به سوال من جواب بدید چون فکر میکنم سوال خیلیهای دیگه باشه . باتشکر .

من در مورد این رسیور اطلاعات چندانی ندارم
لطفا از شهاب بپرسید ( مجله ماهواره )

علی سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:36 ب.ظ

ba salam
eide shoma mobarak
man yek dastgah sky 1a daram ,az zamanike ferekans freextv taghir karde dighe nemishe an ro did aya barname jadid an ra darid
dar zen migan barname baz kardan fullx1 ,2 baraye sky 1a amade agar mishe dar mored an niz tozih dahid

شما اول باید رسیور خود را آپگرید کنید
و سپس آن را پروگرام کنید
مشکل حله

majid سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:49 ب.ظ

کدهای پل ست:


00:11cff63be492b623

01: 099fd6c80afeb880

29th March 2004,

مرسی عزیزم
فقط اگه میشه زود به زود اعلام کنید
مرسی

مهدی سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:59 ب.ظ

با سلام
از شما در مورد برنامه ریسیور استارست۱۵۰ پلاس سوال دارم .آیا این برنامهایی که تو شهابست است کامل است و اگه استفاده بشه مشکلی پیش نمیاد
در مورد باز کردن کانالهای سکسی نیز اگه میشه یه توضیح کامل بدهید هم کارتهای آنها و هم چه ریسیوری بدون کارت آنها را باز میکند و هم کدام ریسیور با برنامه نویسی میتونه انها را باز کند خیلی خیلی ممنونم

من اطلاعی از برنامه های شهاب ندارم
-
سوالت را از اسی بپرس
Esmaeil_hp@yahoo.com

Soltane Eshgh سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.se20.co.sr

سلام مهربون دوست.......... عرض تبریک بنده را پذیرا باشید ... تازه وارد به این دیارم و نیازمند مشوق و راهنما در این وادی...خوشحالم می کنی اگه سری از روی محبت به ویرانه ما بزنی .... حق یارت

چه باحال مینویسی
بهت سر میزنم

رامشاد چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام دستت دردنکنه. آقا لطف کن از بچه ها بپرس کسی می دونه تو تهران کجا ۴۴۰۰ رو آپ گرید می کنن؟

از شهاب بپرس

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:14 ق.ظ

salam
lotfan loder samsung9500 ra moarefi konid
agar mishavad an ra dar sait gharar dehid
mamnon

منتظر باش

اسماعیل(اسی) چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام رضا جان
ممنون از اینهمه تبلیغی که برای من کردی
یه خواهش داشتم اینکه یا به من سر بزن
یا یک تلفن بزن (در مورد همان موضوع قبلی که بهت گفتم)
رضا جان ایمیل من با حروف کوچک نوشته میشه
و من در مورد شبکه ها اطلاع دارم نه در مورد پروگرام رسیورها
به دوستات بگو که اگر در موسیقی هم مشکل دارند یا کاری دارند به من سر بزنند
منتظر شما هستم
هروقتی که این را خواندی به من تلفن کن
اسی

من که اومدم خونتون بابا !!!

یوسف چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:15 ب.ظ

با سلام به آقا رضا
من برای اولین بار از سایت شما ذیذن کردم که سایتی با مسما و قابل تقیر هستش .
آقا خلاسه مطلب من اینه که من یک ریسیورKAON
model: ksc-570
خریده ام فقط هیچ جایی نتونستم اطلاعاتی راجع به برنامه های crack این رسیور پیدا کنم در صورت امکان اطلاعاتی راجع به چگونگی update و crack کانالهای کارتی بدهید .
از اینکه وقت خودتونو برام صرف میکنید و کمکم میکنید ممنونم. تشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکر...

مرسی
-
متاسفم
من در باره این رسیور اطلاعات چندانی ندارم
از شهاب بپرس

بهزاد پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام رضا جان خسته نباشید
همیشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه موفق باشیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

مرسی عزیزم

علی پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:17 ق.ظ http://alitel.blogsky.com

سلام.عیدیت مبارک.یه سوال میخواستم بینم چیزی در مورد کارت گرافیکهایی که ماهواره رو پشتیبانی کنند شنیدی.میشه منو راهنمایی کنی.تابعد...

بله
این کارت ها معروف به کارت دی وی بی است ولی خریدن
آن به صرفه نیست !!!

سوان پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:00 ب.ظ

طریقه باز کردن ریسیور starsat sr-x120d

باشه
باید صبر کنی
این که مال عهد تیرکمون شاه است !!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:10 ب.ظ

داداش بی خیال استار ست ۶۵۰ شو سایت رسمی اش گفته
بخاطر حجم کم فلش اون دیگه امولاتور جدیدی برای اون نمیاد
پس آقایون ۶۵۰نخرید.در ضمن ما که میدونیم اطلاعاتتون رو از کجا میارید.
زنده باد رسیور استرانگ

نظر شما اینه
هر کی یه نظری داره
من از همه جوانب سنجیدم و این رسیور را گفتم

مهدی پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام
ما رسیور استرانگ ۴۶۱۰داریم که توسط شخصی که الان به او دست‌رسی نداریم توانسته بودیم کانالهای مولتیویژن و ابی‌ست را باز کنیم حال دوباره خودمان برنامه استرانگ را روی آن ریخته‌ایم اکنون دیگر رسیور ما آن‌ کانالها را باز نمی‌کند لطفاٌ بگویید چکار کنیم؟ لطفا به این آدرس ایمیل بزنید:sayedfazeli@yahoo.com

شما رسیور خود را آپگرید کردید
باید دوباره آن را پروگرام کنید

حسام پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:59 ب.ظ

میشه کد مادر رسیور استرانگ رو بگید؟

در آپدیت بعد حتما میدهم

بهزاد جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام رضاجان
خسته نباشید اگر امکان دارد آدرس ایمیل خودت را برایم بنویس وچگونه میتوانم شخصا باتو صحبت کنم برایم ایمل کن
همیشه موفق باشی

عزیزم شما میتونی از طریق یاهو مسنجر با من در یه ساعت مشخصی چت کنی !!

حمید جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام آقارضا
خسته نباشی . از سایت خوبت ممنونم . لطفا؛ در خصوص رسیور متاباکس هم بنویسید. در سایت www.infosts.com
در مخصات این رسیور نوشته که دارای Built in smart card reader with embedded skycrypt conditional access
میباشد . آیا این رسیور قادر به بازکردن کانالهای Skycrypt درصورت تایید گونه میتوان این کار را انجام داد . با نهایت تشکر

سوال خود را از شهاب بپرس

محسن جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام عزيز
سال نو مبارک .
وبلاگت خوب است .

سوال : پروگرام کردن همان اپ دیت است؟ اپ دیت و پروگرام چه کارایی دارند؟
رسيور من يورو استار ۹۷۰۰ است ( کارتی نیست ) چطور میتونم کانالای بسته رو باز کنم؟
برنامه اپ ديت شو از نت گرفتم ولی نصب نميشود ؟!!!!!!!

عزیزم آپگرید و پروگرام با هم فرق میکنه
آپگرید ورژن نرم افزار رسیور را بالا میبره ولی پروگرام
کانالهای کارتی را هک میکنه

مهدی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:35 ق.ظ

آقا رضای عزیز با تشکر از ایمیلت کمک خیلی خوبی بود
منون

خواهش میکنم

اسماعیل جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام رضا گله
می خواستم که به دوستات توسیه کنی
که من فقط در مورد زمان پخش برنامه های ماهواره اطلاعاتی
دارم نه در مورد رسیور های انها
به من حتما حتما حتما
سر بزن
اسی

اسی جون زیاد گیر نده دیگه

سعید جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:11 ب.ظ

آقا مجید سلام
از لطفت ممنون
میشه لطف کنین بگین کدها رو از کدوم سایت میگیرین
ممنون میشیم

مجید کارش درسته !!

امیرصدرا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:14 ب.ظ http://amirsadra.tk

روش دریافت کانالهای کارتی را می خواستم..رسیورمن استرانگ است لطفاْ مراراهنمایی کنید

مدل رسیور خود را بگویید

نگار شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:32 ب.ظ

رسیورم استرانگ ۴۶۰ است . ولی چجوری پروگرامش کنم ؟؟؟

نرم افزارش را از وبلاگ شهاب ( مجله ماهواره ) بگیر

اکبر یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام و خسته نباشین.غرض از مزاحمت اینه که من یه رسیور دارم به اسم:DIGITAL GOLDکه فکر کنم قدیمی هم باشه.مشکل این رسیور اینه که وقتی تمام کانالهارو اسکن میکنیم اگه برق رسیور قطع بشه تمام فرکانسهای گرفته شده همه پاک میشن و بایاد دوباره اسکن بشه.
خواهشی که از شما دارم این هستش که به من برای رفع این مشکل کمک کنید
اکه نرم افزاری میخاهین معرفی کنین لطف کنین اسم سایتی که میشه اون نرمافزارو پیدا کرد رو بگین.
ممنون از شما.....منتظرم

شرمنده
من با این رسیور آشنایی ندارم

نازی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:32 ق.ظ

با سلام

من می خوام یه ریسیور بخرم اما نمی دونم از کارتهایی که داخل کیس گذاشته میشه بگیرم یا از ریسیورهای معمولی اگه میشه لطفا مرا راهنمایی کنید در ضمن کدوم مدل بهتره و قیمتش چنده

ضمنا من می تونم پی ذی اف کنم

با تشکر

بهتر است رسیور بخری
-
به آرشیو ۲۹ اسفند سر بزن

[ بدون نام ] یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:02 ق.ظ

من یه سئوال دارم کسی اطلاعاتی راجع به کارتهای رسیور کامپیوتر ( اینترنال ) داره ؟؟؟
مارکهاش ؟ قیمتهاش ؟؟ کارایی .... کانالهای قفل شده رو می شه باز کرد با هاش یا نه

بله
این کارتها به کارتهای دی وی بی معروف است ولی خریدن آنها به صرفه نیست !!

نیما یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:38 ق.ظ http://kankash57.persianblog.com

سلام بابت همه چی ممنونم !!! راهنمایی های روزانه شما کمک بزرگ و فراموش نا شدنی برای من هستش.پاینده،شاد و کامیاب باشید.

خواهش میکنم
قابلی نداشت

پویا فوزول یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام رضا جان من اومدم فوزولی
اقا رضا من دادم ریسیورم و عوض کنن واسم راجع به کمک که می خواستی عزیزم
من از قفل شکستن سی دی +‌ ساخت فایلهای پی دی اف یه چیزایی بلدم اقا گله واسه فلش سازی که من فولم اخه بهت گفته بودم تخصص اصلی من موسیقی و کامپیوتر و میکس و مونتاژ اگه تو این زمینه ها کمک خواستی می تونی رو من حساب کنی
راستی رضا جان من و اینترنت فضا دارم +‌ یه دومین اگه دوست داشتی می تونیم با هم از این فضا استفاده کنیم یعنی با هم بجای وبلاگ یه سایت خوب طراحی می کنیم و اون و اداره می کنیم اخه تا کی باید بزنیم رضا ... بلاگ اسکای و .. چرا به اسم خودمون و پسوند دات کام یه سایت نداشته باشیم اگه دوست داشتی بهم تلفنت و ایمیل کن من باهات تماس می گیرم

عزیزم
۱ - آی دی من را در یاهو مسنجر اد کن
۲ - ایمل بفرست و شماره تماست را بهم بده
-
شاد باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد